Kamu nyereményjátékra figyelmeztet a Penny
Az áruházlánc nevével visszaélő Facebook-oldal bejegyzését már több mint ötezren megosztották.
Az áruházlánc nevével visszaélő Facebook-oldal bejegyzését már több mint ötezren megosztották.
Négyszázmillió forinttal növelte a Penny Market a nyereségét egy év alatt.
A Penny azt írta lapunknak, hogy a választék túlnyomó többségét jelenleg is magyar tojások teszik ki, de a nyugati régióban árusítanak importtojást.
Miközben több más üzletlánc szenvedett, a Penny több mint négymilliárdos nyereséget hozott össze.
Márciusban a kormányzati kommunikációba is bekerült a diszkontok és a hagyományos kereskedelmi láncok háborúja – de vajon a hvg.hu listáján melyik számít olcsóbbnak? Ez a húsvéti bevásárlókosár.
A Tesco mogyorót, a Penny-Market mandulabelet hív vissza.
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) arra kéri a vásárlókat, hogy az alábbi termékeket ne fogyasszák el.
Az élelmiszer-kereskedelemben dolgozók nagy része számára már egy ideje nem kötelező a szakképesítés megszerzése, a Magyarországon működő multi kiskereskedők ezért saját maguk képzik közel 50 ezer kollégájukat, hogy minél magasabb színvonalon tudják kiszolgálni a vásárlókat. A nemzetközi áruházláncok a bolti munkatársaiknak folyamatos szakmai fejlődést biztosítanak, emellett az utánpótlás-nevelésre is kiemelt figyelmet fordítanak.
A töltőpontokat novembertől éjjel-nappal lehet majd használni.
Évtizedek óta tartó intenzív verseny hajtja az árharcos multik inflációellenes árképzését.
Bankkártyaadatokat próbálnak kiszedni a gyanútlan netezőkből a Penny Market nevét és logóját használó csalók.
Egy hónap alatt több, mint 650 ezren keresték fel az online árfigyelő oldalt a GVH elnöke szerint, de a pozitívnak szánt üzenettel csak azt ismerte el, amit eddig is tudtunk: szinte senki nem nézi a kormány inflációletörő csodafegyverének szánt árösszehasonlító oldalt.
Nincs feltüntetve a csomagolásán, hogy szóját tartalmaz.
A cég vezetősége által előterjesztett juttatási csomagot a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete is elfogadta.
A magyar áruházláncok a legdrágábbak a fogyasztók szerint.
Érezhetően megfontoltabbak a vásárlók, keresik az akciókat és az olcsóbb termékeket, így a korábbiaknál visszafogottabb év végi ünnepi szezonra számítanak az áruházláncok – derül ki az MTI körképéből.
Hangzatos nevével ellentétben a plázanyitást korlátozó törvény nem a bevásárlóközpontokat akarta megállítani, hanem a külföldi vállalatok előretörését a hazai kiskereskedelemben – és ezzel együtt persze helyzetbe akarta hozni a magyar tulajdonú cégeket. Hiába azonban a szigorú szabályozás, a külföldi társaságok stratégiát váltottak, sikerült továbbterjeszkedniük, míg a magyarok nem tudtak élni a lehetőséggel.
Az érintett fűszerkeveréket a vásárlás helyén visszaveszik.
Az áruházláncok forgalomnövekedésre számítanak, ebben az is segít, hogy idén fizetés után van húsvét.
Néhány élelmiszerláncnál már lehet számolni, milyen szintre viszik vissza az élelmiszerek árát.